Školy

ŠKOLNÍ DRUŽINY – TISÍC VĚCÍ, CO NÁS TRÁPÍ ON-LINE KULATÝ STŮL

  • 27. 8. 2024
  • 13:00 – 16:30

Určeno pro: pro ředitele škol a vedoucí pracovníky školní družiny.

Víc hlav víc ví! Dlouho jsme neměli možnost se setkávat a řešit o přestávkách běžných seminářů takové ty každodenní drobnosti z provozu družiny, přitom víme, že tato drobná sdílení jsou velmi užitečná a často tímto způsobem získáte inspiraci pro řešení všech možných situací.

Pro inspiraci přinášíme pár témat, o která jste si již sami napsali a která můžeme probrat. Oceníme, když nám dáte svá témata vědět dopředu, abychom se mohli alespoň na část z nich připravit:

  • Kroužky ŠD
  • Organizace oddělení ke konci doby ŠD
  • Nastavení kontrolní činnosti
  • Plán akcí ŠD
  • Spolupráce s třídními učiteli
  • Organizace vyzvedávání dětí ze ŠD
  • A mnoho dalších…

Odkaz

(NEJEN) ZAČÍNAJÍCÍ ŘEDITELÉ – TISÍC VĚCÍ, CO NÁS TRÁPÍ – ON-LINE KULATÝ STŮL

  • 28. 8. 2024
  • 13:00 – 16:30

Určeno pro: pro ředitele škol.

Jste-li začínající ředitelé školy, je pravděpodobné, že na začátku školního roku budete mít zhruba tisíc a jednu věc, kterou budete chtít s někým zkonzultovat, zeptat se, ověřit si. Nebuďte na to sami a přijďte na náš on-line kulatý stůl, kde dostanete prostor prodiskutovat celou řadu věcí.

Pro inspiraci přinášíme pár témat, o která jste si již sami napsali a která můžeme probrat. Oceníme, když nám dáte svá témata vědět dopředu, abychom se mohli alespoň na část z nich připravit:

  • Personální otázky
    • Organizační struktura (funkce a týmy pedagogických pracovníků)
    • Tipy pro vymezení pracovních náplní / kompetenčních modelů
    • Specifické personální činnosti (adaptace, hodnocení, vzdělávání)
  • Finanční a materiální zajištění
    • Hospodaření s příspěvkem od zřizovatele
    • Státní příspěvek (vnitřní platový předpis)
    • Kontrolní činnost
  • Vize / cíle školy
    • Analýza školy podle kritérií ČŠI
    • Stanovení vize školy
    • Průnik vize do praxe, ŠVP
  • A mnoho dalších…

Odkaz

ŠKOLSKÁ LEGISLATIVA – NOVINKY PRO ŠKOLY

  • 23. 9. 2024
  • 8:30 – 11:00 hod.

Zveme vás na speciálně sestavený webinář, na kterém budou představeny všechny důležité legislativní změny a jejich praktické dopady pro školy. Zároveň budou zodpovězeny vaše konkrétní dotazy. Seznámíme vás s legislativními změnami, které přinesla novela školského zákona, nová hygienická vyhláška a další související předpisy. Škol a školských zařízení se také velmi významně dotkla novela zákoníku práce, která přinesla školám celou řadu nových povinností.

V některé z fází legislativního procesu je celá řada dalších právních přepisů, které se také dotknout škol a školských zařízení, ať už je to další novela zákoníku práce, nebo právní úprava pozic školních psychologů, které by měla v plné podobě nabýt účinnosti dne 1.1.2025.

Letošní rok je ovlivněný několika novelami důležitých školských a jiných předpisů, které přináší školám řadu zásadních změn a nových povinností. Jednou z nich je rozsáhlá novela školského, na kterou navazují další novelizace vyhlášek a nařízení, které bylo nutné uvést do školní praxe. 

Odkaz

DOPLŇKOVÁ (PODNIKATELSKÁ) ČINNOST ŠKOLY

  • 24. 9. 2024
  • 13:00 – 15:30 hod.

Určeno pro: pro ředitele škol a vedoucí pedagogické pracovníky.

Školy mohou podnikat a také této možnosti často využívají. Pravidla jsou však velmi přísná. Podnikání nesmí narušovat hlavní účel škol a školských zařízení, kterým je vzdělávání. Při rozhodování o tom, zda začít podnikat, musí škola zvážit celou řadu aspektů, počínaje tím, jaký druh podnikání zvolit.

Součástí podnikatelské rozvahy by měla být také kalkulace služby, tedy stanovit materiálové, mzdové a režijní náklady, ziskovou přirážku, a z toho vyjde prodejní cena.

Aby byla doplňková činnost školy provozováno v souladu s právními předpisy, musí být v souladu se zřizovací listinou. Některé okruhy doplňkové činnosti podléhají úpravě živnostenského zákona. Proto si škola musí zajistit živnostenské oprávnění a splnit veškeré podmínky, které na provozování živnosti klade živnostenský zákon. Také musí dodržovat podmínky stanovené zákoníkem práce.

Na webináři odpovíme na časté otázky, které se objevují v souvislosti s výkonem doplňkové činnosti školy a ukážeme si nejčastější chyby, ke kterým v praxi škol dochází a nabídneme jejich řešení.

Odkaz

ZDRAVOTNÍ STAV DÍTĚTE, ZDRAVOTNÍ ÚKONY VE ŠKOLE

  • 25. 9. 2024
  • 13:00 – 15:00 hod.

Určeno pro: vedoucím zaměstnancům mateřských, základních i středních škol a školských zařízen, všem pedagogickým zaměstnancům.

Ve školách je jednou z důležitých otázek, kterými se musí pedagogové zabývat, zdravotní stav dětí/žáků. Zdravotní stav může a má vliv na vzdělávání, je určující pro přístup pedagogů k dítěti/žákovi, může vyžadovat od školy přizpůsobení prostředí apod. První otázka se objevuje hned při vstupu dítěte do vzdělávacího systému: může mateřská škola plošně vyžadovat potvrzení od lékaře o zdravotním stavu žadatele o přijetí? Jak může škola reagovat v případě, že se objeví u dítěte závažné onemocnění v průběhu vzdělávání? Kde končí odpovědnost pedagogů?

Pedagogové také častou tápou v tom, jaké úkony a v jakých situacích mohou vykonávat, kdy a za jakých okolností je možné podávat dětem léky, či zda mohou provádět orientační vyšetření na návykové látky.

Cílem webináře je seznámit účastníky s povinnostmi vyplývajícími z § 29 školského zákona, pomoci jim zorientovat se v tom, kde jsou limity povinností a možností při péči o zdravotní stav dítěte/žáka.

Obsah webináře vychází z platných právních předpisů a z platné judikatury soudů.

Obsah webináře:

1. Úvod

2. Potvrzení lékaře o zdravotním stavu dítěte

a. Očkování

b. Výhrada svědomí

3. Závažné onemocnění dítěte v průběhu vzdělávání

4. Poskytování zdravotních úkonů

5. Podávání léků

6. Orientační vyšetření a odborné lékařské vyšetření

7. Omezení dítěte na vzdělávání ze zdravotních důvodů

8. Možnost školy požadovat potvrzení o aktuálním zdravotním stavu dítěte po prodělané nemoci

9. Vši ve škole

Odkaz

PRACOVNÍ DOBA VE ŠKOLSTVÍ, EVIDENCE PRACOVNÍ DOBY

  • 26. 9. 2024
  • 8:30 – 11:00 hod.

Určeno pro: pro ředitele MŠ a vedoucí pedagogické pracovníky

V praxi se často objevují spory o tom, jak je rozvrhována přímá a nepřímá pedagogická činnost, kde může zaměstnanec tyto činnosti vykonávat a kdo a za jakých okolností o tom rozhoduje. Nejasnosti se také objevují ohledně počítání tzv. přespočetných hodin a jejich rozdílu od přesčasových hodin. Typickou oblastí zvláštností a výjimek je rozvrhování pracovní doby pedagogů mj. s ohledem na období školního roku, rozvrhy hodin i různé školní a mimoškolní akce

Ve školství je nutné rozlišovat rozvržení pracovní doby pedagogických a nepedagogických pracovníků a na obě skupiny správně aplikovat právní předpisy. Zatímco pracovní doba nepedagogických pracovníků je upravena pouze zákoníkem práce, u pedagogů je situace komplikována zákonem o pedagogických pracovnících. Do již tak složité oblasti pak vstupuje nutnost rozlišovat přímou a nepřímou pedagogickou činnost a způsob jejich rozvrhování, nutnost rozlišovat přesčasovou práci a přespočetné hodiny apod.

Z hlediska dodržení všech pravidel pro limity týkající se pracovní doby, jsou velmi specifické mimoškolní výjezdy (výlety, školy v přírodě, lyžařské kurzy aj.), kdy školy prakticky nejsou schopny zajistit dostatečný počet pedagogů tak, aby mohly být dodržovány přestávky v práci.

Ukážeme si tyto odlišnosti na celé řadě příkladů a názorně projdeme praktické možnosti rozvrhování a evidence pracovní doby u pedagogických i nepedagogických pracovníků. Upozorníme na obvyklé chyby, které nacházejí kontroly inspektorátů práce, a budeme se věnovat vašim dotazům.

Odkaz

ZMĚNY V ÚPLATĚ ZA ZÁJMOVÉ VZDĚLÁVÁNÍ

Limity úplaty dle novel školského zákona a v návaznosti na vyhlášku o zájmovém vzdělávání.

  • 26. 9. 2024
  • 13:00 – 15:00 hod.

V novém školním roce je třeba počítat se změnami v limitech výše úplaty za zájmové vzdělávání. Nově výši stanovuje zřizovatel školy, ředitel školy může nadále úplatu snížit nebo rozhodnout o osvobození z úplaty. Změny je však třeba zohlednit i ve vnitřních směrnicích. Získejte praktický přehled aktuálních požadavků i doporučení správného postupu včetně možností vymáhání dluhů od neplatičů. 

1. Jak stanovit výši úplaty

  • postup zřizovatele a související lhůty
  • nová maximální výše úplaty

2. Kdy je možné osvobození od úplaty a jak postupovat

3. Snížení úplaty při omezení provozu

  • možnosti nastavení výše úplaty
  • způsob oznámení

4. Vnitřní směrnice k placení úplaty

5. Kdy a jak vymáhat dlužnou úplatu

  • okamžik vzniku povinnosti platit úplatu
  • postup vymáhání dluhu

6. Možnost ukončení zájmového vzdělávání

7. Dotazy a diskuse

Odkaz

PRÁVNÍ ODPOVĚDNOST V PRAXI ŠKOLNÍ DRUŽINY

  • 1. 10. 2024
  • 8:30 – 12:00 hod.

Určeno pro: pro vedoucí pedagogické pracovníky a vychovatele/vychovatelky školních družin

Webinář je zaměřený na vznik odpovědnosti školní družiny, resp. vychovatelů v družině, ale také odpovědnosti dětí a zákonných zástupců. Mnohdy je i školní družina zatahována do sporů mezi rodiči a je nutné rozhodnout, kdy je třeba vyžadovat souhlas a podpisy obou rodičů, kdy jsou vychovatelé v dobré víře, komu a za jakých okolností smí poskytovat informace o dítěti a podobně. Rozhodování v těchto otázkách nabývá zvláštní důležitosti ve chvílích, kdy má být dítě vyzvednuto, a tedy někomu předáno.

Podle občanského zákoníku se má za to, že každý nezletilý, který nenabyl plné svéprávnosti, je způsobilý k právním jednáním co do povahy přiměřeným rozumové a volní vyspělosti nezletilých jeho věku. V průběhu vzdělávání tedy postupně dítě získává způsobilost k některým právním jednáním, což by škola/školní družina měla zohledňovat.

Je také nutné umět se zorientovat v situaci, kdy dojde k úrazu dítěte. Jaká je odpovědnost školní družiny a jak je to s odškodněním?

Podstatná je také znalost pravidel pro jednání s orgány veřejné moci, např. OSPOD nebo Policie ČR. Kdy a za jakých okolností smí či musí škola, ale také školní družina předat osobní údaje dítěte tak, aby postup nebyl napadnutelný ze strany zákonných zástupců?

V oblasti poskytování zdravotních úkonů ve škole došlo v nedávné době ke změně právních předpisů. Tato změna však nepřinesla potřebnou jistotu. Kde se nachází hranice, kdy může být dítěti poskytnuto ošetření a kdy již pedagogický pracovník zasahovat nesmí, kdy a jaké léky mohou být aplikovány pedagogickým pracovníkem, je dilema, které je na základních školách řešeno velmi často.

PROGRAM

  • Přijetí dítěte do školní družiny
    • Kdo je zákonným zástupcem dítěte
    • Jeden nebo oba rodiče?
    • Dobrá víra třetí strany
  • Souhlas s pořízením fotografie
    • Situace, kdy není nutné získat svolení ani souhlas
    • Situace, kdy je nezbytné získat svolení podle občanského zákoníku
    • Situace, kdy je nutné získat souhlas podle GDPR
    • Souhlas zákonného zástupce, souhlas dítěte
    • Odpovědnost za nakládání s fotografiemi
  • Odpovědnost za dítě při vyzvedávání dítěte
    • Vyzvedávání dítěte při neshodách zákonných zástupců
    • Vyzvedávání dítěte nezletilým sourozencem
    • Odpovědnost za dítě při jeho včasném nevyzvednutí
  • Odpovědnost ve vztahu k dítěti
    • Odpovědnost při úrazu
    • Odpovědnost za poškození věcí
    • Poskytování zdravotních úkonů
    • Odpovědnost za poškození věcí dítětem
  • Odpovědnost třetích osob a ve vztahu ke třetím osobám
    • Předávání informací o dítěti osobám (OSPOD, policie, partner zákonného zástupce atd.)
    • Odpovědnost zaměstnanců za svěřené věci
    • Trestní odpovědnost

Odkaz

ODMĚŇOVÁNÍ ZAMĚSTNANCŮ VE ŠKOLÁCH A ŠKOLSKÝCH ZAŘÍZENÍCH

  • 2. 10. 2024
  • 8:30 – 11:00 hod.

Určeno pro: je určeno zástupcům zřizovatelů škol, ředitele škol a další vedoucí manažery škol a školských zařízení.

Legislativní rámec odměňování zaměstnanců školství se postupně mění, a to v závislosti na novelách zákoníku práce a prováděcích předpisů přijatých v posledním období. Správné hodnocení a odměňování práce zaměstnanců je klíčovým pro získání a udržení kvalitních zaměstnanců. Naopak nesprávně nastavené odměňování může být zdrojem nejistot či dokonce napětí a konfliktů mezi zúčastněnými stranami.

Školy patří do sféry platové, která je velmi silně svázána právními předpisy. Smluvní volnost typická pro mzdovou sféru je zde velmi silně potlačena. Nárokové složky musí být poskytovány vždy, když na ně vznikne nárok a ve správné výši. Právními předpisy jsou upraveny i některé složky nenárokové. 

Byť MŠMT vydalo metodiky k odměňování zaměstnanců i ředitelů škol a školských zařízení, stále přetrvávají mnohé nejasnosti, a to nejenom v základních otázkách, ale i ve specifických situacích, které přináší praxe

Webinář je kombinací výkladu platových předpisů s aplikací školské legislativy při řešení situací, které vznikají v každodenní školské praxi.

Odkaz

PROVOZ ŠKOLNÍCH DRUŽIN

  • 3. 10. 2024
  • 8:30 – 11:00 hod.

Určeno pro: pro vedoucí pedagogické pracovníky a pracovníky školních družin

Školní družina je často podceňovanou součástí školy, a to jak ze strany vedení, tak i rodičů. Rodiče a i někteří ředitelé škol mnohdy nevnímají plně hodnotu a význam družin, a vychovatelky bývají nespravedlivě označováni za pouhé „družinářky“, přestože jsou kvalifikovanými pedagogickými pracovníky. Školní družina však hraje klíčovou roli ve vzdělávacím procesu a její fungování je upraveno specifickými právními předpisy. Zájmové vzdělávání napomáhá naplňovat vzdělávací cíle stanovené školským zákonem a je nezbytnou součástí procesu učení.

Nedostatečná pozornost věnovaná družinám vede k chybám již při přijímání dětí a při nastavování provozu. Pro zajištění optimálního fungování školní družiny je nezbytné správně nastavit provozní podmínky, jasně definovat role a odpovědnosti všech zúčastněných, a to včetně ranní družiny. 

Vychovatelé se často potýkají s nadměrnou zátěží a odpovědností, která jim nepřísluší. Celá řada otázek se vznáší kolem odměňování zaměstnanců, které je často nedostatečně řešeno. Družiny jsou někdy vnímány jako pouhé „hlídání dětí“, což v praxi často vede k nežádoucím zásahům ze strany zřizovatele do jejich provozu. Jak tedy vyřešit tyto situace a provoz nastavit tak, aby byli spokojení jak zaměstnanci, tak děti a jejich zákonní zástupci?

Na webináři nabídneme odpovědi na všechny tyto otázky a zaměříme se na typické situace z praxe.

Odkaz

PRACOVNÍ PRÁVO – NOVINKY PRO ŠK. ROK 2024/2025​

  • 7. 10. 2024
  • 8:30 – 11:00 hod.

Určeno pro: pro ředitele škol a školských zařízení a vedoucí pedagogické pracovníky

Letošní rok je ovlivněný několika novelami důležitých školských a jiných předpisů, které přináší školám řadu zásadních změn a nových povinností. Výrazné změny a zpřísnění přináší také novela zákoníku práce a konsolidační balíček. Před námi jsou ale i další změny, chystá se další velká novela zákoníku práce. Jaké hlavní změny přinese?

Výrazné změny a zpřísnění přináší novela v úpravě dohod DPP/DPČ (odměňování, nemocenská, výpočet dovolené aj.), rozšiřuje informační povinnost zaměstnavatele při vzniku pracovního poměru, přináší změny v oblasti práce na dálku, rodičovské dovolené a při zaměstnávání matek malých dětí. Na tyto změny navázal tzv. konsolidační balíček, který od 1.1.2025 přináší další významné změny.

Zveme Vás na speciálně sestavený webinář, na kterém budou představeny všechny důležité legislativní změny a jejich praktické dopady pro školy a zároveň budou zodpovězeny vaše konkrétní dotazy.

Odkaz

POŘIZOVÁNÍ FOTOGRAFIÍ, VIDEOZÁZNAMŮ, MOBILY A CHYTRÉ HODINKY VE ŠKOLÁCH

  • 10. 10. 2024
  • 13:00- 15:30 hod.

Určeno pro: pro ŘŠ, vedoucí pedagogické pracovníky, pedagogické pracovníky

Díky snadno dostupným moderním technologiím, je dnes velmi jednoduché pořizovat fotografie a videozáznamy. Tato činnost je oblíbená jak ze strany škol, která jejich prostřednictvím prezentuje svoji činnost, tak ze strany dětí a čím dál častěji i zákonných zástupců.

Poslední dobou se můžeme stále častěji setkat se situací, kdy žák používá svůj mobilní telefon či jiné elektronické zařízení k nahrávání pedagoga při výuce. V některých případech žák neváhá tyto nahrávky zveřejnit, a to jak formou přehrávání spolužákům, tak i  zveřejněním na sociálních sítích. Je však třeba mít na paměti, že i toto je regulované právním řádem. Nahráváním učitele a následným zveřejňováním nahrávek může tedy žák porušovat právní předpisy. A jak je to s pořizováním nahrávek školou a zákonnými zástupci při jednání za účelem pořízení důkazů? Kdy je nutný souhlas subjektů? I to má velmi přísná pravidla. 

Ukážeme si nejčastější chyby, ke kterým v praxi škol dochází a nabídneme jejich řešení. Dozvíte se, jak je to s pořizováním nahrávek ze strany zaměstnanců školy, žáků, ale i zákonných zástupců. Jak postupovat při vzájemném nahrávání dětí, kyberšikany a používání telefonů ve škole vůbec? Kde jsou meze používání či zákazů mobilu ve vyučování, využití pro zdravotní účely apod. Jaké jsou možnosti omezení používání mobilů ve škole a na mimoškolních akcích? Stejné pochyby se týkají i chytrých hodinek

Odkaz

ÚPLATA VZDĚLÁVÁNÍ V MATEŘSKÝCH ŠKOLÁCH

  • 14. 10. 2024
  • 13:00 – 15:30 hod.

Určeno pro: pro ředitele MŠ a vedoucí pedagogické pracovníky

Od roku 2024 došlo v souvislosti s novelou školského zákona a novelou vyhlášky o předškolním vzdělávání ke změnám pravidel při stanovení úplaty v mateřských školách. Její výši stanovuje nově zřizovatel a nově jsou také upraveny limity pro určení její výše. Rozšiřuje se také okruh osob, které budou mít nárok na osvobození od úplaty v MŠ. Rovněž došlo k úpravě výpočtu snížené úplaty při přerušení nebo omezení provozu mateřské školy.

Řediteli však zůstaly některé kompetence, jako je právě rozhodování o snížení nebo osvobození od úplaty, včetně snížení úplaty při přerušení provozu. Kdy je možno osvobodit od úplaty nebo úplatu snížit? Jak správně sníženou úplatu vypočítat? Co s případnými neplatiči? Jak správně postupovat při vymáhání dlužné úplaty? Kdy je možné ukončit vzdělávání?

Pravidla placení úplaty jsou obvykle upravena ve vnitřní směrnici. V některých případech však může být vhodnější uzavřít dohodu se zákonnými zástupci. Kdy je vhodnější uzavřít dohodu a kdy postupovat podle směrnice?

Na tyto a další otázky dostanete odpověď na našem webináři. Řekneme si nejčastější chyby, ke kterým v praxi mateřských škol dochází a ukážeme si správná řešení.

Odkaz

ZÁSTUPCE ŘEDITELE ŠKOLY Z POHLEDU PRÁVA

  • 21. 10. 2024
  • 13:00 – 15:30 hod.

Určeno pro: pro ředitele škol a zástupce ředitelů škol

Role zástupce ředitele školy je nezbytná pro chod školy a její efektivní fungování. Jaký je ale právní rámec této důležité funkce, čím je definována a jaké má náležitosti? Zástupce ředitele není ani řádným vedoucím zaměstnancem, ani řadovým pedagogem a může někdy tápat v tom, kde začínají a končí jeho kompetence. 

Nejasnosti panují už od vzniku funkce. Kdo může jmenovat zástupce ředitele? Ředitel sám nebo zřizovatel? Jak má jmenování proběhnout, je vhodnější jmenování na dobu určitou nebo dobu neurčitou? Jaká je činnost zástupce a kde končí jeho odpovědnost?

Spory se také vedou o to, zda je zástupce ředitele samostatným stupněm řízení a jak správně nastavit příplatek za vedení. Stejně jako ředitel školy může i jeho zástupce být odvolán nebo se funkce vzdát. Byť zákoník práce pro tyto případy jasně stanoví postup zaměstnavatele, v některých případech dochází k postupu, který je v rozporu s právními předpisy.

Na webináři získáte ucelený pohled na postavení a odpovědnosti zástupce ředitele, což Vám pomůže vyhnout se běžným právním problémům a správně nastavit jak kompetence, tak interní předpisy.

Odkaz

JAK ÚČINNĚ OMEZIT PRÁVNÍ RIZIKA V PRAXI ŘEDITELŮ MATEŘSKÝCH ŠKOL

  • 31. 10. 2024
  • 13:00 – 16:00 hod.

Určeno pro: pro ředitele MŠ a vedoucí pedagogické pracovníky

Provoz mateřských škol je svázán s řadou formálních požadavků, které se často týkají právní odpovědnosti škol za svěřené děti. V praxi se setkáváme s nejasnými, někdy až konfliktními situacemi zejména při komunikaci s rodiči, kdy není zcela jasné, jak se správně zachovat a jak rozhodovat s ohledem na zájem dítěte, ale i s ohledem na dodržování právních předpisů a vlastní právní ochranu.

Pedagogičtí pracovníci mají právní odpovědnost za svěřené děti a v této souvislosti se dostávají do různých situací, které musí řešit. Jedná se o otázky vyzvedávání a předávání dětí, náležité postupy při úrazech nebo zdravotních potížích dítěte, podávání léků, pořádání výletů, jednání s orgány veřejné moci a řadu dalších sporných situací, které při provozu mateřské školy nastávají.

Formální návody na řešení situací, které jsou zahrnuty do dokumentací a směrnic, často nepokrývají všechny případy, s nimiž se setkáváme. Zaměříme se na typické situace z praxe a s využitím vybrané judikatury a platných právních předpisů si ukážeme správné postupy při řešení sporných a nepřehledných situací s ohledem na zájem dítěte, ale i s ohledem na naši ochranu před právními riziky.

V rámci webináře vám nabídneme přehled doporučení a postupů s důrazem na individuální odpovědnost ředitelů mateřských škol. Pomocí vybraných kazuistik a příkladů dobré praxe se seznámíte s řešením konkrétních případů v každodenní školní praxi.

Odkaz

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *