PŘEKÁŽKY V PRÁCI NA STRANĚ ZAMĚSTNANCE A ZAMĚSTNAVATELE
- 25. 11. 2024
- 13:00-16:00 hod.
Určeno pro: pro vedení škol a školských zařízení
V jakých případech je zaměstnavatel povinen omluvit zaměstnancovu nepřítomnost v práci, poskytnout mu pracovní volno či náhradu mzdy nebo platu? Překážky v práci mohou nastat jak na straně zaměstnance, tak na straně zaměstnavatele. Z obou druhů překážek vyplývají pro zaměstnavatele povinnosti, které se ho dotýkají finančně. Často se objevuje snaha tyto překážky omezovat, a to nad rámec zákona. Na druhou stranu někteří zaměstnanci dokážou právní úpravu překážek využívat ve svůj prospěch tak, že zaměstnavatele poškozují.
Kde jsou tedy hranice, za které nesmí ani zaměstnavatel, ani zaměstnanec zajít? Jaké jsou podmínky pro jednotlivé překážky a jak je to s náhradou mzdy nebo platu?
Na webináři nabídneme praktický přehled překážek v práci na straně zaměstnance i na straně zaměstnavatele a upozorníme na nejčastější chyby, které se v praxi škol a školských zařízení vyskytují a ukážeme jejich správné řešení.